بازار سهام امروز یکشنبه ۱۳ مهرماه را نزولی آغاز کرد و شاخص کل با ۱۶هزار واحد افت همراه شد. هم‌اکنون شاخص کل با کاهش ۱۵ هزار و ۴۹۷ واحد کاهش در محدوده یک میلیون و ۵۳۰ هزار واحد قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ 04 October 2020

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۳۶ شاخص کل با ۱۵ هزار و ۴۹۷ واحد افت رقم یک میلیون و ۵۳۰ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۰۳۳ واحد افت به رقم ۳۹۹ هزار و ۶۳۳ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۸۹۰ هزار و ۳۳۲ معامله به ارزش ۶۸ میلیارد و ۲۱۸ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین ایران خودرو بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۱۴۳ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۸۱۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۳۵۷ هزار و ۹۹۶ معامله انجام داده‌اند که ۲۴ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سرمایه گذاری صبا تامین،  پتروشیمی مارون، پتروشیمی زاگرس و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین بیمه پاسارگاد و سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات بیشترین تاثیر مثبت را بر این بازار داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار